Tuesday, June 8, 2010

MAJLIS PENUH RAHSIE.......















Walaupun majlis ni dah berzaman..namun aku akan tetap share dekat korang..itu pn kalo ade...
majlis pertunangan ini antara kakak aku n pakwe die (sekarang dh jd husband).pd tarikh 24.10.2009 berlangsung majlis penuh rahsia antara FARHANA & SYAIRIL AZRAI.Kenape aku cakap majlis penuh rahsie????sekejap lagi aku bagi tahu.....





ANTARA YANG MENARIK :
  • Sebelum berlangsung majlis ini,tiade sorang pun ahli mesyuarat mak @ jiran tetangga yang tahu..
  • terutame org sebelah umah aku a.k.a cctv.
  • Barang hantaran dibuat di kuala lumpur.aku ade jugak sponser...................
  • Tema ialah warna hitam n putih................
  • Yang plng grand ialah majlis ini ade pelamin..............semua terkejut terutame ahli2 mak...............
  • Pekare ini tidak dapat dihidu oleh sesape dan mereka terkejut......................
  • Terdapat 2 orang fotographer dn videoman..............(bikin org panas jew)
  • Nasi terlebih tapi lauk kurang.............(mustahil)
  • Barang hantaran dari pihak perempuan brupe sirih junjung,t-shirt POLO,coklat,kain baju melayu,kek SECRET RECIPE,biskut,tuala,kain samping(buat raye),dan buah......

No comments:

Post a Comment