Tuesday, June 8, 2010

SEBELAH KAKI MASUK 'U' (ayat gebang cikgu2)

hahahahahahahah.inilah kos yang aku ambik dekat politeknik shah alam 'wood based tech'.first2 aku apply universiti tapi nak buat mcm manew dah x dapat.mcm **** sbb ade budak result lbh teruk dpt universiti.tapi x pe ar sebab bapak ako suruh pegi form 6(skrg dh pnggil pra u).aku pun beli ar baju and kasut.tapi macam x de mood sbb sekolah balik.lps 2 first day aku pegi memang membosankan sbb muke yang same masuk form 6.muke yang bajet hot mase kat form 5.tapi aku pn malas nk layan budak2 tu.aku pn terus daftar dgn muke yang selambe.nasib baek best friend aku ade.kalo x de zul jangan harap aku nak pegi form 6.dh daftar rupe2 nye kene tunggu sampai pukul 1.aku ingat terus balik.bengang gile.dh tu ade pulak pengetua 2 bt rondaan.konon2 nye nk tngk budak pra u ler ni.tp semua yg masuk form 6 kat sekolah aku ni semua budak kampung.yang x open minded n x berani keluar dari tempat 2.x bosan ker dah 6 tahun sekolah yang same.kalo ako x blh ar...dgn facilities yg serba kekurangan..hari kedua,aku pn datang dgn mood yang sengal.sampai2 jew ade bt aktiviti.yg buat 2 budak senior.budak senior ni bajet jew tapi hampeh.sbb ape ako ckp mcm 2 sbb mase form 5 dulu dieorg mcm hampeh.boleh pulak tunjuk KEPOYOAN dieorg.biase ar.first tugasan kene mintak siogn cikgu2.ape jadahnye dieorg ni.nasib baek dalam group.lps 2 selame 2 hari berturut2 aku dengar la ceramah psl form 6 yg menjadi kebanggaan budak-budak kampung.ingat dieorg dh setaraf dgn u lar 2.padahal hampeh.ayat yg selalu keluar dari mulut cikgu psl form 6 ni ialah 'SEBELAH KAKI KE UNIVERSITI'.Naek jelak aku dngr.aku pn layan jew la.bdk2 kampung ni bangga sangat.hari ketige tu mmng x sabo2 ako nk keluar dari form 6.aku call kakak aku.aku tanye aku dapat mane.then die ckp dpt poli shah alam.aku apew lg suke ar.aku pn bt keputusan untuk keluar.pada hari keempat aku pn x datang.ramai kot yang bertanye psl kehilangan aku........

No comments:

Post a Comment